27 Şubat 2013 Çarşamba

Vagonlar arasi gezi...

Kendi odamdan cikip trenin en on kismina dogru kompartmanlari yurumeyr basladim. Bir tek benim kaldigim vagon yatakli oldugu icin en arkadaydi. Toplamda 7 ya da 8 vagon var trende zaten. 1 vagon yatakli,1 vagon kusetli dedikleri cinsten, iki vagon koltuk siralari olandan ve diger iki vagon da cam bolmeli, 1 tane yuk ve esya vagonu ve trenin on vagonu..


Koltuklu vagonlardaki halk kisa mesafe yolularini olusturuyordu. Yatakli vagon ile kusetli arasinda olusan hiyerarsi, normal koltuklar ve ozel kapili olanlar arasinda vardi.

Gorevliler esya vagonunun kapilarini acik unutmuslardi ama orda cok fazla kalamadim. Gorurlerse kizarlardi. En on vagonun kapisini acmaya da cesaret edemedim acikcasi..

Bu arada bulutlar beni seviyormus ki gordugunuz guzel fotograflari paylasabiliyorum. Simdi odama geri donus zamani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder