27 Şubat 2013 Çarşamba

Ankara Diyarbakir Hatti -Yolculuk Başladı...

Ankara'da twitter'dan dostlarımla geçirdiğim harika bir dört saatten sonra Ankara Garı'ndan Diyarbakir'a olan yolculuğumuz nihayet başladı. 

Biraz endişeli olmakla birlikte trenle yolculuk düşüncesi tabiri caizse beni bana mahcup etmedi. Harika duygular bunlar. Daha yolculuk moduna giremesem de şimdiden çok heyecanlandığım kesin.

Yataklı vagonda bana ait olan oda küçük ve çok şirin. Burada güzel vakit geçireceğimi düşünüyorum. Bir lavabosu, çekmeceli bir dolabı, askılığı, elektrik aksamı filan herşey mevcut. 

Önümde daha 22 saat var ve saatler nasil geçecek bilmiyorum ama bu işten sonuç itibariyle çok memnun kalıp devamını getirmeyi düşüneceğim sanırım. 

İlk durağımız Kayaş ve her durakta buradaki kadar uzun duracaksak bu süper. Bol bol fotoğraf çekme imkanı doğacak bana. 

Etrafta evler, insanlar, mahalleler var ve biz onları hızlıca arkamızda bırakıyoruz. 

Hoşçakal Ankara, hoşçakalın insanlar...Ben gidiyorum...

Ayşegül Ayanoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder